Wel een productief weekendje hoor

2 februari 2020 - Córdoba, Spanje

Zondagavond, het weekend is al weer voorbij. Een weekend met mixt feelings, maar ook leuke momenten.

Vrijdag zijn we wezen stappen in Gongora, een club in Córdoba. Leuke tent met veel Spaanse muziek. Helaas wel wat minder nieuws deze keer. Ik ben hier helaas mijn horloge kwijt geraakt... we denken dat die gestolen is maar we zullen het nooit weten. Ik baal er zo erg van, vooral omdat het een cadeau was van ons pap en mam ter ere van hun 25 jarige huwelijk.... helaas is die toch echt weg... maar het komt goed. We gaan gewoon zorgen dat er een nieuwe komt.

Na een minder leuk einde op vrijdag, was zaterdag desalniettemin wel heel leuk. Van lunchen en gezellig kletsen met vriendinnen, rondwandelen in de stad, voetballen en chillen met de Erasmus Family tot aan onverwachts drankjes doen in de stad aan toe. Ik begin steeds meer mijn plekje te vinden in de stad en mij heel thuis te voelen.

Vandaag heb ik ook een productieve dag gehad. We hebben een actieve hike door de bergen gehad. Met een flinke groep hebben we ruim 2 uur flink geklommen, maar alles voor een prachtig uitzicht en een goed gevoel. Benieuwd? Zie het bij de foto’s!

Zojuist thuis gekomen van een avondje met de Nederlandse meiden en nu lekker slapen. Morgen om 09:00 staat Issues Management op de planning. Let’s go!

Un saludo,

Daan

1. Els:
    3 februari 2020
    Danielle is inderdaad echt super vervelend van je horloge,maar je kunt t niet meer terug draaien.
    Maar het is wel fijn om te horen dat je je plekje hebt gevonden.Is natuurlijk erg belangrijk.
    Blijf vooral genieten en daarnaast je studiemomentjes volbrengen en je zult zien dat de tijd voorbij vliegt.Heel veel succes met de komende studiedagen....
    Groetjes uit Vinkel
  2. Leonie:
    7 februari 2020
    Inderdaad heel vervelend van je horloge.. maar ik zie dat je daar al goed je draai hebt gevonden en dat is super fijn om te horen!! En weetje..time flies ..als je dit mag ervaren..hebt je even geen horloge nodig! Geniet van je speciale tijd in Cordoba en hoop dat je straks kunt terugkijken op mooie, spannende, leerzame en zeker liefdevolle momenten!
    Veel liefs, de Steentjes uit Veghel