De tijd vliegt

7 februari 2020 - Córdoba, Spanje

Zo dat is weer even geleden, toch? De schoolweek is weer ten einde en het weekend kan beginnen. Vandaag had ik les tot maar liefst 21:00. Dat zijn nog eens tijden, vind je niet? Vrijdagavond van 17:00 tot 21:00 ... achja het hoort er bij en de avond begint hier toch pas veel later.

De rest van de week is heel verspreid qua indeling. Maandag en dinsdag zijn goed gevuld, maar woensdag en donderdag dan weer niet. Ik moet wennen aan de agenda van school, maar het is elke week hetzelfde dus het ritme zal wel snel komen. De dagen voelen langer dan in Nederland, maar de nachten daarentegen dan weer korter 😛  Ik geniet van het late eten, de mensen die genieten en de heerlijke Spaanse zon!!

Vanavond ga ik lekker rustig aandoen en morgen gaan we Ana haar verjaardag vieren. Gezellig!! De cadeautjes zijn gekocht en ik heb nu al zin in morgen. Het lijkt alsof het gewoon vriendinnen van thuis zijn, voelt al zo vertrouwd in zo’n korte tijd!

Ps I: ik plaats regelmatig foto’s, maar ik weet niet of jullie daar ook meldingen van krijgen.

Ps II: leuk nieuwtje; pap en mam ruilen halverwege Maart het koude kikkerlandje in om te komen genieten van de Spaanse zon. Zo fijn en gezellig!

Un saludo,

Daan 🍊

1. Mariette:
    8 februari 2020
    Goedemorgen
    Je heb je draai al goed gevonden, genieten doe je al vol op.
    Leuke foto’s die je laat zien.
    Een leuke verrassing van pap en mam dat ze al in maart komen ☀️☀️☀️.wel leuk dat je nu alles aan hun kunt laten zien waar je woont en waar je naar school gaat.
    Heel fijn weekend.
  2. Daniëlle vd Steen:
    8 februari 2020
    Hi tante Mariëtte, ik ben hier zeker weten aan het genieten :)
    Kan niet wachten om ze 'mijn' plekje te laten zien, maar we gaan eerst een bezoek brengen aan Sevilla. Ik had nog een stedentripje tegoed, dus dit was een uitstekend moment om dat te doen!!

Hoe is het met Coen? Al weer helemaal op z'n plekje in Nederland?

Liefs Daan
  3. Els:
    9 februari 2020
    Mooie foto s Daniëlle en tof dat je ouders half Maart komen.
    Lekker samen genieten en de omgeving bezichtigen.....
    Gezellig...…
    Groetjes de Wielekes