Heerlijke vrije dag gehad

28 januari 2020 - Córdoba, Spanje

Hier even een kleine update vanuit het prachtige Córdoba. Gisteren heb ik mijn eerste schooldag beleefd met vakken als Issues Management en Corporate Finance II. Leuk weetje; het is hier gewoon dat je soms veel uren tussen vakken hebt. Ik had bijvoorbeeld van 9 tot 11 les en dan van 7 tot 9 les. Heel anders in Nederland dus ;)

Na de lessen ben ik gisteren met vrienden langs gegaan in Banagher (Ierse pub, waar elke maandag Erasmusavond is). Hier heb ik goede schik gehad met vele andere studenten en buddys! Vanochtend was het wel fijn, aangezien ik vrij was vandaag.

Ik ben vandaag heel de dag met een Spaanse vriendin geweest. We zijn haar favoriete gerechten gaan eten in La Sureña. Spaans eten bevalt mij tot nu toe zo goed, allemaal veelste lekker! We zijn de stad in gegaan, filmpje gekeken en we hebben thuis met mijn huisgenootjes gegeten. Kortom een goed gevulde dag, maar wel heel leuk.

Morgen weer gewoon naar school (11 tot 3).

Liefs, Daan

1. Lian:
    31 januari 2020
    Ik ben er achter gekomen dat meldingen van nieuwe verhalen in mijn spam zaten 😯 Gelukkig maar een paar verhalen gemist.

Super fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat! Je kunt trots op jezelf zijn, nu al een geslaagd avontuur! 🍀

Veel liefs van ons allemaal. X
  2. Opa en oma veghel:
    1 februari 2020
    Je heb al leuke dingen gedaan en gezien.
    Heel veel plezier