Het echte werk gaat beginnen :)

26 januari 2020 - Córdoba, Spanje

Genieten, dat is wat ik hier aan het doen ben. Gisterenavond was bijvoorbeeld zo leuk. Eerst heb ik gezellig samen met de Nederlandse meiden Wie Is De Mol? gekeken. Daarna ben ik doorgegaan naar de karaokebar waar we met vele Erasmusstudenten en buddy's uitgingen. Het was zo leuk; ze genieten hier op een ander level. Ze genieten en hebben plezier tot de max gewoon. Lastig om uit te leggen je moet het gewoon zelf meemaken!

Na een leuke avond stappen was het toch best lastig om op te staan vanmorgen. Maar er stond een toffe activiteit gepland en dus ging ik gewoon! Er werden groepjes gemaakt en je moest in de stad plekken zoeken. Op die plekken moest je dan weer origineel op de foto gaan. Wie dan uiteindelijk als eerste op de laatste plek zou zijn was de winnaar. Uiteindelijk zijn we 3e geworden en heb zo veel schik gehad. Zie foto’s voor een paar kiekjes ;)

Na de activiteit zijn we naar medieval market gegaan. Een zeer unieke en leuke Spaanse markt die een keer paar jaar wordt gehouden. Hier worden de 3 geloven van de stad zeer zichtbaar met ieder hun eigen ‘deel’ op de markt. Zie foto’s/video’s voor een sfeerimpressie.

Om de dag leuk af te sluiten zijn we naar de film gegaan. Het was lastig om te volgen in het Spaans maar het was gezellig met iedereen. Savonds hebben we bij ‘De Tapas’ gegeten. Het was een concept waarbij ze rond gaan met hapjes en je kan kiezen wat je wil. Heel leuk en vooral lekker.

Morgen gaat het echte werk beginnen met mijn eerste schooldag. Ik hou jullie op de hoogte.

Slaap lekker vanuit Spanje. Liefs, Daan

1. Antoon vd steen:
    27 januari 2020
    Super Daantje hoe je doet!! We zijn trots op je!!! We hadden je nog willen bellen maar dat komt morgen wel. 😘 liefs pap en mam XXX
  2. Julia van den Hoogen:
    27 januari 2020
    Zo leuk om dit allemaal te lezen!!! 😄
  3. Nicole:
    27 januari 2020
    Wauwwww dat klinkt als een erg leuk weekend !
    Succes vandaag met je eerste schooldag 🍀😘
  4. Mariette:
    27 januari 2020
    Veel plezier op je eerste schooldag.
    Je heb een leuk weekend gehad.
  5. Elfried:
    28 januari 2020
    Wat fijn om te lezen dat je het zo goed naar je zin hebt. Veel plezier verders.