Het begin is gemaakt

22 januari 2020 - Córdoba, Spanje

Na een treinreis van Santa Justa (Sevilla) naar Córdoba te hebben gemaakt waren we eindelijk op ons thuishaven.

Mijn eerste indruk was top. Mooie sfeer en nog veel aardigere mensen. We werden namelijk door twee huisgenootjes van Anouk onthaald op het station. Ze hielpen zelfs met de koffers, zo lief!

Ik kon (gelukkig) gelijk in mijn kamer terecht. Leuk kamertje en best groot eigenlijk. Alle lieve kaartjes en cadeautjes van jullie zijn mee en staan ik mijn kamer verspreidt. Ik vind m’n kamertje zo fijn en cosy (reageer onder dit bericht indien je het wil zien). Helemaal prima!

Vandaag heb ik mijn eerste schooldag gehad op de universiteit (Universidad Loyola). Het was een fijne dag; mijn school gezien, veel verschillende mensen gesproken en vooral genoten van hoe aardig mensen hier zijn. Je mag alles vragen en ze zijn heel open/sociaal. De dag hebben we goed afgesloten met (haast) alle studenten met een bezoek aan Mercado Victoria. Het is een soort van foodhal, met allemaal verschillende eettentjes en barretjes. Het was een zeer leuke afsluiting van een drukke, maar leuke dag!!

ps; het heeft vanmorgen bes hard geregend hier maar de rest van de dag was het prima ☀️ Hoe is het daar in Nederland?

1. Lian:
    22 januari 2020
    Leuk om te lezen Danielle! En natuurlijk vinden wij een foto van jouw kamer leuk om te zien! :-)

Lieve groetjes van ons allemaal! X
  2. Nicole:
    23 januari 2020
    Fijn dat je al zo lekker enthousiast bent ! We volgen hier jouw verhalen en genieten van n afstandje mee ! 😘😘 van ons
  3. Antoon vd steen:
    Lieve Daantje,
    Wat fijn dat we jou ook op deze manier kunnen volgen. Fijne dag . Liefs uit Reek XXX
  4. Elfried:
    23 januari 2020
    Fijn dat je eerste dag zo goed is verlopen. We willen graag een foto van je kamertje zien. 😘