Nu even uitrusten en weer door!

21 januari 2020 - Sevilla, Spanje

Wat een knotsgekke avond/nacht hebben wij achter de rug. Na lang wachten op de bussen vertrokken we dan ein-de-lijk naar Keulen. Na een ruim twee uur durende trip kwamen we aan bij het gigantische vliegveld van Köln.

Veel hebben we er uiteindelijk niet van kunnen zien. Het was best stressen op vliegveld Köln. Iedereen liep achter elkaar aan en niemand wist echt waar we naar toe moesten. Er werd namelijk niet echt goed gecommuniceerd vanuit onze vliegmaatschappij van wat de bedoeling was. Daarnaast moest het voor mijn gevoel ook sneller dan normaal.  Wij zaten in bus 2 dus de mensen uit bus 1 zaten al in het vliegtuig te wachten.

De planning was eigenlijk om gelijk naar Sevilla te vliegen, maar dat ging niet aangezien er na 3 uur ‘s nachts niet meer geland mocht worden daar. Dus was het op naar Malaga. Om 02:30 zaten we uiteindelijk in het vliegtuig. Vanuit Malaga hebben we nog een busreis gehad van ruim 2 uur naar Sevilla.

Na het zien van een aantal vliegvelden, verschillende douanepunten en vooral het zien van de binnenkant van onze ogen, kwamen we aan in Sevilla. Leuk hostel hebben we; vriendelijk personeel en prima ontbijt. Nu zijn we een beetje aan het uitrusten en straks zullen we vertrekken naar Córdoba. Deze plek zal onze thuishaven zijn voor de komende 5 maanden!

Liefs, Daan en Anouk

1. Antoon vd steen:
    21 januari 2020
    Kanjers dat jullie dat hebben doorstaan 👍
  2. Mariette:
    21 januari 2020
    Jullie hebben een drukke nacht gehad, nu lekker uitrusten en dan naar jullie thuishaven 👍
  3. Elfried:
    21 januari 2020
    Het laatste stukje ne dan zijn jullie er.