Moe maar voldaan

26 februari 2020 - Córdoba, Spanje

Vandaag was een druk dagje, maar het was een zeer leuke. Van een mediaplanning meeting van twee uur hobbelen naar een les van 4 uur en dan weer door naar Spaanse bijles en dan naar voetbaltraining. Het was een drukke agenda, maar het paste allemaal precies.

Voetbaltraining, ja dat las je goed! Marta, een Spaanse vriendin, vertelde dat haar nichtje voetbalde in een team. Vandaag heb ik voor het eerst mee mogen doen met een training. De trainingen zijn anders. Minder pas en trap en meer spelvormen. De meiden zijn zeer fanatiek en technisch. Ik kan niet wachten op de andere trainingen! Zo leuk om weer op het veld te staan, na hardlopen!! Ik had geen voetbalschoenen meegenomen uit Nederland dus ik moest wel nieuwe kopen ... winkelen wat een straf ;)

Morgenvroeg een presentatie en dan al heerlijk weekend, aangezien we vrijdag vrij zijn! 😊 Het komt uitstekend uit aangezien ik voor maandag 2 deadlines heb staan.

Fijn weekend alvast en tot snel.

un saludo,

Daan

1. Elfried:
    27 februari 2020
    Wat leuk en fijn dat je daar ook kan voetballen.
  2. Lian:
    27 februari 2020
    Ha Daniëlle! Ik heb even wat berichten en foto's moeten terug lezen want mijn mail blijft jou aanmerken als spam.... :-(( Fijn om te lezen dat je het zo naar je zin hebt. En altijd leuk om foto's te zien. Veel liefs van ons allemaal en blijf lekker genieten! XXX