Een goed begin = het halve werk

19 januari 2020 - Reek, Nederland

Welkom bij het eerste verhaal van VerhalenvanDaan. Gedurende mijn minor zal ik verschillende verhalen (incl. foto's/video's) plaatsen om jullie een kijkje te geven in mijn (studenten)leven onder de Spaanse zon. Wil je dit zien? Schrijf je dan gemakkelijk in voor de mailinglijst om meldingen te ontvangen.

Mijn Spaanse avontuur gaat nu écht bijna beginnen. Wat begon als een pril idee is uitgegroeid tot een echt plan. Daniëlle die gaat studeren en leven in een vreemd land, wie had dat nou gedacht? Ik niet eigenlijk .... maar het gaat toch echt gebeuren!

Afscheidsborrel

Gisterenavond was het startsein van mijn avontuur en wat voor een (!!). Samen met vele lieve vrienden, vriendinnen en familie heb ik een fijn afscheidsfeestje beleefd. Het was een leuk en gezellig avondje, met daarin vele lieve woorden, knuffels en cadeautjes. Van een EHBA-kit (eerste hulp bij afscheid), vele kaartjes, tapasschaaltjes tot een koffer aan toe. Foto's zien? Zie ze in het kopje Foto's.

Voor iedereen bedankt voor de lieve woorden en toffe cadeautjes, het heeft mij enorm goed gedaan en het zal mij ook onder de Spaanse zon nog goed doen.

Till next time, liefs Daan!

1. Martino Bianco:
    20 januari 2020
    Querida Daniëlle, ahora estás en el aeropuerto de Eindhoven. Te deseo un vuelo súper genial y disfruta del comienzo de tu nueva aventura. Ahora comienzas a crear nuevos recuerdos y a disfrutarlos. antes de que te des cuenta estás en Córdoba. nos mantenemos informados gran beso y amor de Martin 🇳🇱❤🇪🇦